![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




![]() |
#1 |
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 218
|
Janome Jubilee
Jag köpte min janome för snart ett år sedan. Jag hade tidigare ett måndags ex av en billig 2000-kronors maskin så allt var ett upp-byt.
En väninna var hemm för en tid sedan och tyckte min maskin lät väldigt högt, och desto mer jag tänker på det desto mer som ett riktigt tröskverk låter den. Jag påtalade detta i butiken jag köpte den. Och undrade om man bör lämna in på service. Nä, det behövs inte, kunde det vara bordet makinen står på som göra att det blir resonans och mkt ljud? Hon var ganska avigt inställd mot att jag nog faktiskt eg ville klaga på att min maskin låter som ett tröskverk...Som om hon inte vill ådra sej en reklammation som Janomes återförsäljare. (Usch, hon är en så barsk kvinna och inte särskilt serviceminded alls...ville inte byta in mitt felköp av nålar häromdagen då det administrativt var omöjligt för hennes lagerhållning att ta tillbaka nålarna. Jag var arg så jag kokade och vill helst säga att jag aldrig mer skulle handla i hennes butik - men det finns ingen annan på mils avstånd...) Vad säger ni, är ljudnivår hög på Janomes maskiner, kan jag hänvisa till att reklammera eller själv bekosta en service/felsökning? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:42.