![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Smala byxor - Svårt att hoppa på cykeln
Hej!
Sydde nyligen ett par byxor med riktigt smal passform som smalnar av, de har även en rätt lång gren. Problemet med dessa är att det är svårt att sära på benen, vilket gör det jobbigt att hoppa över staket (vi har hund hemma), eller att hoppa upp på en cykel. Trodde först att det var den långa grenen som gjorde det, men om jag drar upp byxorna rejält så går det ändå inte att sära på benen mycket mer. Vad kan det vara som gör att de är så? Att de är smala över låren? Bra att veta så jag ändrar mönstret till nästa gång. Jag tog mönstret från ett par av mina favoritbyxor som jag klippte sönder och ritade av. Skillnaden är att det är lite elastiskt material i orginalbyxorna, men mina är 100% bomull.. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:00.