![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hjälp mig att hitta rätt pressfötter - Janome Easy Jeans
Jag skulle beställa en symaskin o en overlockmaskin igår, allt blev försent bl.a. förfrågor som inte besvarade från dom.
Jag funderar på och passar kanske på att köpa pressfötter som behöver extra - dessutom billigare från England. Frakt är dyrt juh. Dumt att köpa en pressfot från England nästa gång efter jag beställt. Jag upptäcker nya saker hela tiden genom olika hemsidor.. hehe... Janome Easy Jeans: 1. Quilter Arm? (Vad betyder det?) (Jag frågade detta oxå här på sysidan; quiltning-rubriken DÄR 2. Måste ha pressfot för broder-teknik? (Jag har jättegammal symaskin från 70 talet. Det går att använda broder med enkel mönster o enfärgad sy-teknik. Jag brukar laga sönderhål i jeans, bl.a. bakfickor som omvandlar till trevliga mönster. Det behövs inte nån pressfot alls..) 3. Pressfot 1/4" Se HÄR Vad är det? Senast redigerad av Addes den 2008-03-18 klockan 07:08. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:58.