![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Upphängning av lapptäcken?
Jag är en glad nybörjare på lapptäckssömnad. Det är så roligt att foga ihop färger och mönster. Men nu börjar de halvfärdiga täckena hopa sig överallt i vårt lilla hus på två rum. Jag behöver lära mig hur man gör för att hänga upp lapptäcken på väggen.
Jag har inte hittat så många tips på upphängning av lapptäcken i de böcker jag tittat i. I en bok stod det att man kunde sy en kanal på baksidan av täcket, men när jag hade gjort det, så säckade täcket väldigt fult. Kan det ha berott på att just det täcket inte var vadderat eller var kanske kanalen inte tillräckligt lång? Hur gör man egentligen för att hänga upp dem snyggt, som på utställningar? Tacksam för många synpunkter och tips! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:53.