![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vilken ska man välja?
Nu verkar de som jag Äntligen ska få en overlock.
Nu är problemet bara - vilken ska man välja? Jag går textil på gymnasie nivå, andra året nu och på skolan är vi bortskämda med special maskiner för varje detalj. med andra ord har vi industri overlockar dels med 3 trådar och dels med 4. Sen finns de en speciell täcksömsmaskin och en kedjesöms maskin ect. Har inte hunnit använda så mkt mer änn overlockarna, täcksömmen och bandkantningsmaskinerna (till trikå då) Och därför känns de som en gigantisk lull lullig djungel med alla hyper sömmar hobby maskinerna verkar ha. Jag vet inte om jag skall bli sömmerska men sy kommer jag absolut fortsätta göra och därför tänkte jag satsa på stort och köpa en rejäl overlock nu när jag ska. De vi har på skolan är av märket brother och jag gillar dom. Men som sagt det är ju stora industrimaskiner så... Tänkte att de finns säkert någon duktig människa här som kan tipsa. ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:02.