![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Socka till gipsad fot
Sedan i tisdag är min högra fot gipsad efter en operation av stortån. På fackspråk kallas det steloperation/hallux Rigidus. Ska nu vara gipsad i 2 veckor för att sedan ta bort styng och få nytt gips i 6 veckor- .
Mitt problem är att mina småtår sticker utanför gipset och jag hittar ingen socka som passar den breda gipsade foten. Jag jade tänkt att sy mig en socka av fleecetyg modell dunsocka.Kan det vara något??? Får efter 3-4 veckor börja halta mig omkring utomhus och har fått en sko där även tårna är bara. Alla förslag emotses! Tänk om jag kunde får förslag på ett broderi till sockan! Känner själv just nu att fantasin tryter. Jag opererades förresten på ett undebart sjukhus Spenshultere i Halmstad. Att det finns sådan vård fortfarande! Kramar till era allihopa! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:52.