![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har hittat en del mönster på barbiemöbler som ser ut son rotting när dom är färdiga. Det står att man ska använda plastic canvas när man gör dom. Vad är det? Jag får en känsla av att det är plastsnöre. Kan man använda typ brunt hushålls snöre? Det borde kunna likna rotting när det är färdigt. Jag har inte köpt mönstret än, men gör det förmodligen nu i helgen. Blev nyfiken på att testa det helt enkelt, men blev lite villrådig gällande materialet.Ser ut att vara en plastplatta med hål i som man syr i.Fanns flera till utöver dom på bild. dessutom en stor lyxkryssare med massa möbler o tillbehör. PS måste tillägga att inlägget hamnade här därför att jag först trodde detta var virkat. Det fanns en hel del virkade också, men jag blanda ihop dom.
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:27.