![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#4 |
|
Passar på att förhoppningsvis lägga till några skratt:
************************************************** En dag kom mannen hem och blev överraskad av sin fru i ett väldigt sexigt nattlinne. Bind mig och du får göra allting du vill sa frun. Mannen band henne och åkte och golfade ************************************************** Kvinnan kom hem, parkerade sin bil på uppfarten och sprang in i huset. Hon slängde igen dörren och skrek så högt hon kunde: Älskling packa dina väskor jag har vunnit på lotteriet!!!!! Mannen säger - Åh herregud! Vad ska jag packa, strandsaker eller friluftssaker? Spelare ingen roll säger frun - Bara försvinn!!! ************************************************** Äktenskap är ett förhållande där den ena personen alltid har rätt och den andra är mannen. ************************************************** Den högsta nunnan kallade samman alla nunnor och sade till dem. Jag måste berätta för er alla att vi har fall av gonorré i klostret. Tack gode gud, säger en äldre nunna längre bak, Jag är så trött på Chardonnay. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:04.