![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Är på G att köpa mig en overlock, har testat att sy på en sådan och har blivit frälst. Dock vill jag inte lägga några jättesummor på den, men vill ändå få en bra maskin.
Har idag varit och tittat på två stycken, en huskylock 905, för 6395 kr. Och en singer 14SH654, för 3995 (specialpris kort tid). Singern får jag 5 år garanti på, huskylocken glömde jag fråga på. Tyvärr lämnar infobladet från Singermaskinen en hel del att önska, och nu här hemma har jag svårt att jämföra vad de kan och inte. Det jag vet att jag vill kunna är att sy overlock med 3-4 trådar.rullfål, samt flatlock. Helt enkelt jag behöver tips och råd, samt vad det är jag ska kolla in extra på måndag och fråga om! Finns det något ställe på nätet som säljer huskylocken billigare? är det värt att testa handla utomlands? (UK?). Har ni ett bättre förslag på maskin i samma prisklass, helst under 6000. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:33.