![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nu är jag igång!
Jag har fått två beställningar den senaste veckan och nu bestämde jag mig för att gå igång live med en hemsida också för beställningar.
Det blir lite smygstart här i början, men jag räknar med att jobba upp både sortiment och omfattning på hemsidan. Har sett att det är många andra som startar eget som kör just blogg-formen och även om jag KAN programmera så vet jag inte om jag ids. Lägger hellre tiden vid symaskinen... Kaja design Just nu så känns det jättespännande!! //Kaja PS: Det blev "Kaja design" som företagsnamn i alla fall. Har inte registerat in något företag ännu, så det är möjligt att det kommer att bli ett tillägg i företagsnamnet, men ännu så länge så heter jag såhär! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:06.