![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Jag har haft två maskiner och båda har krånglat. Den som jag har nu bytte de hela nålstången på efter att jag sagt att den inte fungera som den ska. Först trode de inte på mig men efter att en tjej provkört den under längre tid så byttes den, det blev bättre, men den är fortfarande inte helt bra.
Tillsaken hör att jag efter allt krångel har dragit mig för att använda täcksömmen vilket gjort att det dragit ut på tiden. Tjejen i butiken har kommit med en massa tips hur jag ska undvika hoppstygn eftersom det mest krånglat vid korsande sömmar. Tipsen har varit att slå ner på farten, öka farten, samt klippa bort sömsmånen på den korsande sömmen. Men i går så fungerade det bra på provbiten och sedan mitt på "slätmark" så blir det ett hoppstygn och då fick jag nog. Senast redigerad av Alvan den 2005-03-11 klockan 13:46. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:48.