![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Kan man göra vilket tyg som helst helt vattentätt?
Jag ska sy upp lite enkla vattentäta lösningar till mig själv som jag kan ha när jag cyklar till skolan och det hällregnar. Det ska ju finnas en hel del bra medel man kan använda på olika tyger för att göra dem vattentäta (bland annat något med nanoteknik som jag inte kommer ihåg), men hur fungerar de?
Ska man antingen ta ett vattentätt tyg och komplettera med ett medel, eller kan man ta i stort sett vilket tyg som helst, behandla och sedan hålla sig torr i en rejäl skur? Jag har tittat runt lite, och jag vill inte ha något galonigt eller bävernylonigt tyg; det är för tjockt. Jag söker något lite mer följsamt och tunt att cykla i, som jag förhoppningsvis kan behandla med något undermedel och inte behöva sitta i två timmar med glansigt blöta byxor i skolan :s Någon som har råd eller funderingar? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:21.