Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-08-21, 09:15   #3
Alvan Alvan är inte uppkopplad

Jag förstår att du blir sur. Det är inte kul om man inte får den respons man tror man ska få. Det är inte konstigt om man börjar undra varför.

Rent generellt så är det lätt att drunkna i mängden foton som dråsar in här. För att vara lite krass så är det så att man antingen måste sticka ut ur mängden för att få respons på en gång. Eller så måste man vara aktiv själv för att märkas. Helt enkelt ger man kommentarer får man ofta kommentarer tillbaka. Med tanke på mängden foton så är det nog egentligen inte så konstigt att det blir så. Man orkar inte kommentera allt helt enkelt utan koncentrerar sig på de man lärt känna och på de som sticker ut.

Jag surfade in på din sida och kollade lite och nu hoppas jag att du inte tar illa upp. Dina kläder är fina men de sticker inte ut i mängden. Du har ju också fått några kommentarer, 7 st, och i förhållande till antal kommentarer du gett, 13 st, är det inte så dåligt tycker jag. Du har inte heller varit jätte aktiv i diskussionsforumet. Nu har du ju inte varit medlem så jättelänge så du kanske inte har haft möjlighet att delta så mycket än.

Nä deppa inte ihop utan om du vill ha mer respons så bli mer aktiv själv

Vad gäller konstruktiv kritik så har jag tidigare för diskussioner om det. Det råder delade meningar om hur. Jag är för mer konstruktiv kritik och här finns en gammal diskussion om det:

http://www.sysidan.se/forum/showthre...&threadid=9315

Nu ska jag surfa in igen på din sida för jag såg något som jag missat...

Senast redigerad av Alvan den 2007-08-21 klockan 09:22.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:56.