![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Ska äntligen köpa en symaskin...
Hej hej!
Jag ska nu äntligen köpa mej en egen symaskin efter att ha sytt med mammas (som hon ärvt från sin mamma) från 70-talet. Jag vill gärna ha en som man kan göra brodyr med, men den skall även va bra på att sy med på olika tyger och helst ha en pressarfot som känner av vilket tryck den skall ha. JAg syr allt från kläder, gardiner, kuddfodral. Men nu ska jag även börja sy på handukar och klädersplagg (brodyr med maskin). Jag har tittat runt lite på internet å fastnat för husqvarnas saphira och scandinavium (eller va den hette). Så till mina frågor: 1. Vad ska jag ha för symaskin som kan tillgodo se mina behov? 2. Finns det bra begagnade man kan hitta? 3. ÄR det billigare att köpa på internet än i butik? Vilket är bäst? JAg är tacksam för alla förslag. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:32.