![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jag har fått en förfrågan!!
En tjej kontaktade mig efter att ha sett en av mina grejer och undrade om jag kunde tänka mig att sy på "licens" till henne. Jag tror inte att det skulle bli sådär VANSINNIGT mycket jobb om det bara blir just den grejen, men kanke var hon intresserad av flera saker som jag har gjort.
Jag är mammaledig nu, men kommer att börja jobba 75% till hösten och skulle troligen kunna dra runt verksamheten på kvällstid och helger. Vet inte volym och pengar, men kanske 10-20-30000 per år, maximalt?? Någon som har ett förslag på hur jag ska bedriva verksamheten?? Egen firma eller hobbyföretag. Just nu så vet jag ju inte alls hur mycket det blir, så jag skulle kunna tänka mig att "smyga igång det", kanske då med hobbyverksamhet. Är det något smart?? //Kaja |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:36.