![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sömbildare
Hejsan! Jo, det är såhär att jag har en Husqvarna 2000-maskin, med tillhörande sömbildare.
Som ni säkert vet har sömbildarna tre "piggar" på baksidan. Det jag undrar är dels om man kan använda en sömbildare som saknar en av dessa piggar, som bara har två piggar av tre. Dessutom undrar jag om man kan sätta in sömbildare från andra maskiner? Jag har hittat en hel del andra, och själva det som är inne i maskinen ser ut som att det skulle gå, men sömmarna är inte likadana som på motsvarande tillhörande maskinen jag har. Utöver färgen på sömbildaren och sömmarna den ska "bilda" ser den precis likadan ut som de jag har. Hoppas det inte blev allt för krångligt för att förstå nu.:P Tack på förhand. ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:49.