![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#26 |
|
Nja, om man söker på atkins på google får man upp 18 miljoner träffar. Atkins method/diet ger ca 1,25 miljoner träffar vardera. På svenska finns en medlemssida för atkinsmetoden, där man måste betala för att vara medlem. På amazon.com får man 492 träffar under "cooking, food & wine" och 4817 träffar under "health, mind & body", om man söker på atkins. Grejen är det att så fort något blir modernt så kommer det människor och ska tjäna pengar på det, oavsett om dieten funkar eller ej. Bantningsindustrin är ju gigantisk och handlar om miljardtals dollar per år. (en googling på "diet" ger t ex 143 miljoner träffar)
Tro inte att jag avskyr atkinsdieten ![]() spotty: Har du några källor som visar på att stenålderskosten är fet? Jag trodde nämligen att stenålderskosten gick ut på att äta magert, men jag kanske har fel? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:35.