![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hjälp! vad skall jag köpa för maskin
Nu är jag trött på min mormors gamla maskin som bara krånglar.
Jag vet inte vad jag skall köpa är inte så kunnig i hur bra de nya maskinerna är och vilka märken man skall ha.Har läst en del trådar och vad jag förstår så är Janome ett bra märke. Jag syr barnkläder i trikå och bomull, en del av dem har applikationer på sig. Jag behöver en maskin som klarar elastiska sömmar skulle vara trevligt med automatiskt knapphål. Den skall vara lätt att för stå sig på, stark, tystgående. Som jag har förstått när jag läst och frågat en del så behöver jag minst två maskiner en vanlig och en med coverlock och overlock. Det blir bara så väldigt dyrt. Finns det ingen maskin som har allt i ett? Om jag nu skall köpa två st vilka maskiner rekomenderar ni. Jag har ca 5000 till 6000kr att röra mig med. Är tacksam för svar |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:04.