![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Känner mig riktigt ynklig...
Ibland tycker jag riktigt synd om mig själv. Till exempel just nu. Inte nog med att jag var tvungen att lämna in min symaskin för reparation idag, och nu sitter utan maskin... Som om det inte räckte, så trillade jag för en stund sedan i trappan och slog mig. Vi har en trappa "modell gammal vindstrappa", sådär riktigt otäckt brant med nedslitna steg, och hemska ojämna väggar som river hål på allt. Jag slant med foten och trillade ner, ramlade på ena låret (som nu är väldigt ömt), rev hål på ena armbågen och slog huvudet i väggen och har nu ett skrapsår stort som ett plommon precis ovanför tinningen.
Så nu sitter jag här, feeling sorry for myself... ingen symaskin, och så ser jag ut som om jag varit i värsta slagsmålet... ![]() ![]() Nej, nu får jag sluta vara så glöttig! ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:03.