![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Inspiration för "nya" tyger
Jag har fått en papperskasse full med gamla gardiner och förkläden av min svärmor nu när hon rensat efter sin mor. Det mesta är småbitar, men annat är relativt stora stycken ändå.
Är det nån som kan ge mig lite inspiration vad jag tex kan göra av dessa på bilden nedan? Det gröna är en liten gardinkappa, likaså det vita med vallmor (?). Det röda i mitten är i stort sett bara den biten som syns - en ficka på ett illande orange förkläde. Det blommiga och de två i överkant är större förkläden och äppeltyget är ett midjeförkläde. Äppeltyget och det jag tror är vallmor är tunnare bomull än de andra. Sen finns det mängder av rutigt och rantigt i alla tänkbara färger så det finns ju mer att kombinera det med... Hjälp? ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:37.