![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Randig tyg sökes: Magenta och Röd
hej!
Jag söker med ljus och lykta efter tyg, helst "quiltskvalite" men jag accepterar lite andra också, bara det går att sy med i miniatyr. Jag vill göra en dockklänning till en "tävling" och jag har en idé på klänning som har chockrosa/magenta och röd som bas, och jag vill ha randig tyg som är ca 0,5-1 cm breda ränder. Jag vill gärna att färgen är "uniform" och ränderna raka. Har du någonting liknande i dina gömmor eller vet var man kan köpa det? Jag behöver inte så mycket, räcker med typ 1 fat quarter eller så. (1/4 meter) Jag har sökt online, men tyvärr finns det ingenting. ![]() Jag har ett tyg som skulle passa perfekt, från e-trikå eller vad de nu hette? Men doubleknit jersey är lite för tjock. TACK! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:11.