![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
#18 | |
|
|
Citat:
Vi har haft FÖRNAMNSFEST för stora 'yrran (i vardagsrummet, i oktober) & sedan för den lilla (på altanen, i juni) då vi samlade de allra närmsta (släkt & vänner, ca 15 pers) & berättade om det valda förnamnet. Dottern (på ½-årsdagen)hade dopklänningen hennes farmors mor döptes i & fick ett halsband med namngraverad berlock. Sedan öppnade vi presenter, fikade vi & hade trevligt. Första dottern berättade jag (mamma) om namnet & andra gången (efter sången "Lilla min syster" på cd!) pappa. Fotograferingen fixade jag sedan. Inte påkostat, helt avgudifierat, men väldigt fint! Detta gällde även vårt bröllop, en privat vigsel vid sjön; Inte påkostat, helt avgudifierat, men väldigt fint! Vill någon kosta på sitt kalas kan det ju &så göras ![]() Att tro är att inte veta...!? Vi vill hellre att döttrarna VÄLJER sin konfirmation om de så önskar! Jag är konfirmerad "som alla andra" jag... men inte alls religiös... ![]() |
|
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:29.

Trådad visning