![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
öljetter? fördelar/nackdelar
Jag provade lite på skoj att sy en UBkorsett under helgen (bild kommer om några dagar) och eftersom jag inte kände för att beställa hem en massa saker bara för att jag ville pröva lite + att de Öljetter man köper i tygaffärerna i Örebro är så otroligt kassa så prövade jag helt enkelt att sy dem för hand, jag tycker att det är en ganska rolig sysslesättning.
till min förväning så blev det förvånansvärt snyggt, även om det tar sin lilla tid att pilla med det och att det blir inte helt jämt alltid, men som sysselsättning framför tv så är det oslagbart, men nu till mina funderingar; när började öljetter användas historiskt sätt igentligen? vad är skillanderna mellan sydda snörhål och öljetter förutom det uppenbara? håller det ena bättre än det andra? vad föredrar ni? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:05.