Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-10-23, 14:19   #12
Tripteaser Tripteaser är inte uppkopplad

Jo, ofta har ja inga tankar på mitt ex alls typ.. De e typ några dagar innan jag ska ha mens som jag blir överkänslig, sen akn de vara ngt litet som påminner om honom och då blir jag görnere hela veckan typ..

Som de e nu har jag ingen konatkt med honom, mer än funderingar på att kontakta honom.. Och han har inte kontaktat mig på ett tag, inte sen han blev sambo med sin 16 åring typ... Han har sagt att han är över mig, å andra sidan har jag sagt de till honom så kanske inte alltid sånt stämmer..

Jag är jättelycklig över de jag har nu och ser fram emot en framtid med min nuvarande, hus och barn o sånt.. Men samtidigt tanken på tänk om?

Hade jag inte gjort slut med honom så hade ja troligen aldirg haft de som jag har idag, så på så vis e jag tacksam o glad för att jag valde den vägen jag valde.. Men som sagt, tanken på hur hade de sett ut om jag INTE gjort slut slår mig ju ibland med..

Det e ju 130 mil mellan oss så vi lär ju aldrig "springa in i varandra på stan" vilket kanske är bra trots allt...

Känns så löjligt om ja skulle ringa en gammal tjejkompis och börja böla om att ja tänker och ibland saknar mitt ex sedan 2 år tillbaka.. Och några nbya bekantskaper har jag inte här.. Har inge jobb och går inte i skolan lr ngt här så kommer typ aldrig utanför dörren här hemma.. Kanske även de som delger i att jag blir så depp och tänker för mycket ibland..
Tripteaser är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:59.