![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
1. Just nu har jag på mig mina nya rosa joggingsbyxor med krumelur-tryck... morgontofflor, en stor och lös t-skjorta och pappas gamla kragaskjorta - fast utan krage, den var så sliten...
2. Byxor varje dag. Hemma joggingsbyxor eller pyjamasbyxor, till stan oftast jeans. Kjol inte så ofta, kanske ett par, tre gånger i månaden. 3. Beror på om jag har brottom, då ska jag ha dojor - men trivs bäst i skor med liten klack. 4. Finkläder beror också på festtillfället... Om det är frågan om bara en födelsedagskalas eller julmiddag, så kan mina "finkläder" bestå av jeans och kavaj. Men till nåt lite finare fest, typ fast bröllop, så klänning - men kan nog använda till vardags också klänning, så egentligen så piffar jag upp plagghelheter med accessoarer till finhelheter... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:18.