![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Såpor istället för nyheter!
Vi vill inte ha såpor istället för nyhet
Lyssnade igår på P1 när man intervjuade en ung invandrarkille som startat en namninsamling om ett ämne som jag själv känner för. Visserligen är jag väl inte alltid nöjd med (lätt underdrift) hur public service rapporterar nyheter, men om de ägnar sig åt att jaga "rätt" tittarsiffror istället för att rapporera från och reflektera över samhället så tycker jag nog att vi lika gärna kan sälja ut svt och sr (vilket verkar vara en riktigt bra idé nu). För mig är det många favoritprogram som kommer att försvinna ur P1's programtablå. Här kan ni skriva på om ni också tycker att public service inte skall lägga ner de samhällsprogram som man man önskar ersätta med mer lättsmält underhållning: http://www.kufim.se/namnlista.php/ (jag reserverar mig dock för att jag inte har satt mig in i vilka föreningar det är som samlar in namnlistorna, däremot håller jag med dem i sak) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:22.