![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Äntligen kommit i mål med ovansidan av lapptäcket. Tack till alla som svarar på mina "hopplösa" frågor.
Ny bild i albumet på det hela. Till saken... Vad gör jag nu, och vad gör jag inte ? Lappoteket hade bra instruktioner, men vad bör man se upp för som inte står i instruktionerna ? Vilka är nybörjarens misstag ? Funderar på att bara fodra överkastet och "quilta" i alla sömmar. Är det dumt ? Förmodligen enklare än att lägga i den där vadden jag fick prov på från Lapp-elisa. Eller ska jag ta vadd ändå ??? Hur svårt är det ? Tänker inte göra massa mönster och snirklar utan bara följa blocken, och "halvstjärnorna", kanske inte så bara när foder och vadd kommer i..... /Mikael (som nu inte ska titta på symaskinen på ett bra tag. Inte förrän imorgon iallafall...) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:47.