![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Provdockedesperation!
Jag blir alldeles tossig!
Jag har letat på blocket, på tradera, på andra sidor på nätet.. Jag har till och med GÅTT IN i tygaffärer/second hand och frågat om dom har en provdocka som dom inte behöver som dom skulle kunna sälja till mig... När jag har mejlat på annonser via Blocket så har jag frågat vilken storlek/vilka mått dockan har, jag vet inte om folk inte förstår med alla svar ja har fått tillbaka har bara vart "Provdockorna kostar ***:-" Ja, jag såg de i annonsen, men storleken? *suck* Jag är väldigt liten av mig och behöver därför en stl 34! Vilket inte verkar finnas egentligen... Jag vill inte ha ngn ställbar ala Diana.. Jag vill ha en "vanlig" vit eller svart överkropps torso! En storlek 36a hade inte funkat helt perfekt då plaggen hade suttit lite löst på mig om sytt plagget efter provdockans passform! Jag blir galen, ska det verkligen vara så svårt att hitta en begagnad provdocka i rätt storlek? Någon som vart med om samma eller har något råd/tips till mig!? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:16.