![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
Det är väl en självklarhet att blocken skall tillbaka om hon inte gör egna och sänder oss dem. Allt enligt den överenskommelse vi satt oss i när vi gick med i gruppen "ny vänskapsquilt"
Att tillskansa sig annans egendom på falska premisser klassas som bedrägeri och är straffbart. Och jag lägger inga fingrar emellan för sådant faktiskt. Att saker o ting kan bli fel händer ibland. Det är inget ovanligt faktiskt. Och inträffar något som gör att man inte kan fullfölja överenskommelsen så hör man av sig och kommer överens om ett bra sätt att få ett avslut på projektet. Nu har inte detta skett så för mig är detta förfarande ett bedrägeri och jag accepterar som sagt inte sådant beteende. Ingen gillar väl att bli lurad, eller hur? /ElisabethS |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:57.