![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
Mina hus är skickade i dag.
Här är det som julafton. Jätteskoj att gå till brevlådan och få se alla underbara alster. Tack alla för era enorma skapelser. Det är är så kul och det gör dagen till en höjdpunkt. Tänk vad lite tråd, tyg och flitiga händer kan åstadkomma. Hoppas vi får slippa gnäll över förseningar, fel mått, fel färg osv. Njut i stället och försök se det positiva även om blocket inte har rätt mått eller om några block kommer lite försent. Jag tror att prestationsivern och kraven ligger mer hos den ungre kategorin. Jag tror vi äldre har mer överseénde. Erfarenhet kanske?? Vad vet jag, Jag vet bara att det livet blir mycket enklare om man har skoj och inte tar allt så bokstavligt och allvarligt. Tack alla för de fina blocken. /ElisabethS |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:53.