![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Namn
Jag har ju funderat på vad kag ska heta sen jag började sy när jag var ca 14 år gammal och jag är nu snart 26 år.
Kan alltså inte fundera längre utan nu vill jag ta tag i saken. Har påbörjat att rita på min hemsida i alla fall. Jag har ett jättefint namn som jag bara kom på utan vidare men tror att många kommer undra hur det stavas eller uttalas. Vad ska man tänka på när man ska köpa ett namn till klädesmärke? Jag vill att det bara är ett ord och att det är kort och lätt att komma ihåg men ändå lite häftigt och ska passa alla olika stilar jag ska inrikta mig på i mina kollektioner. Vill inte säga vad jag ska heta eller vad jag ska sy för stilar för då finns det många som tycker om att norpa idéer tyvärr. Men vad ska jag tänka på? Nu är det verkligen dags att ta tag i namnbiten. Tack på förhand! Mvh Helen |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:42.