![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jag blir så ledssen.
Jag skickade iväg en (bland många andra) ansökan på ett jobb som känndes som klippt och skuret för mig. Man skulle vara pysslig, datavan, ha kunskap om maskinbroderi, mönsterkonstruktion, duktig på illustration, ha stor datavana, vara glad, trevlig, stresstålig och vara konstnärligt lagd. Visserligen kanske det stämmer in på många men det känndes verkligen som om det var mig de beskrev och jag kommer inte ens på intervju.
Jag vet inte vad jag gör för fel. Jag har tidigare fått beröm för mina fina ansökningsbrev och så vidare men nu funkar ingenting. Jag kommer inte ens på intervjuer det verkar som om det enbart handlar om att ha kontakter. Äh vet inte vad jag ville med detta inlägg, mest skriva av mig bara. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:38.