![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
Här finns en ordlista med en massa olika ord. Översatt då från latin till engelska.
http://folk.uio.no/ebrenna/latinordliste.html Jag vill gärna vara lite hemlig med mitt namnförslag framtill dess att jag verkligen har fått namnet registrerat. Namnstöld är inget ovanligt och jag har många gånger blivit bestulen på mina namn på olika sajter. Stöld har det helt klart varit, då jag själv konstruerat namnen.. vad är chansen att någon annan råkar få ut exakt samma sammanslagning.. inte speciellt stort. Detta gör mig lite förbannad, då det ändå har varit jag som varit kreativ.. å andra sidan visar det ju hur fantasilös eller icke-konstnärlig/kreativ den som stulit namnet är. Nej, så jag kommer inte att berätta på riktigt vad jag ska kalla mina kreationer innan jag har ett varumärke registrerat. ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:24.