![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tack för att ni finns!
NI alla som skriver här ,det har räddat mig många nätter när jag inte kan sova.Jag har fått diagnosen Manodeppresiv (det innebär att ibland är jag väldigt högt i humör och vill göra allt.sen växlar det till deppighet så man kan ligga halva dagarna och inte vill gå upp ur sängen) har nu haft detta i 10 år och inte förrän nu fått diagnosen.Det har varit en jobbig tid för mig och min familj,men hoppas nu att medecinering skall hjälpa, fast det kommer att ta tid.Det som har räddat mig är nog min hobby, att sy,sticka och man får så många ideer av att titta på sysidan och läsa alla goda råd
Jag hoppas att jag kan fullfölja alla projekt jag har på gång. Tack än en gång för att ni finns hälsningar från Ulla-Britt! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:33.