![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Versace,Prada, Dolce & Gabbana, Christian Dior... Ja, listan på snygga och catchiga designernamn kan göras oändlig. De flesta designerna, som synes, använder helt enkelt i huvudsak sitt efternamn som namn på sitt klädmärke.
Jag tycker dessvärre inte att det låter speciellt nervkittlande eller intressant med svenska designers efternamn som namn på klädmärken. Eriksson.. hrm.. hur spännande är det? ![]() Så, nu mina damer och herrar, startar jag denna tråd för att ta fram mer cosmopolitiska, intressanta och genomslagskraftiga NYA designernamn. Vad skulle du vilja kalla ditt klädmärke? Finns det några regler.. kan ett märke heta vad som helst? Jag kanske borde börja då.. Jag har några olika idéer. Jag skulle kunna översätta mitt efternamn till franska, italienska eller spanska. Eller hämta inspiration från latin och sätta samma ett namn som egentligen inte betyder något alls. Ett exempel: M. Ensenada |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:48.