![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag funderar på att köpa en stickmaskin, men jag har upptäckt att det är en hel djungel med massa konstigheter som jag inte fattar något av.... Skulle vilja ha svar på några frågor och någon här kanske kan hjälpa mig. Jag har läst trådar om stickmaskiner som har funnits här på forumet, men jag känner mig ändå som ett frågetecken... ![]() Kan man sticka allt möjligt med en stickmaskin? T.ex vantar som man vanligtvis stickar på strumpstickor? Hur mycket kostar maskinstickningsgarn och vad är det för skillnad på sånt garn och vanligt? Vad är hålkort? Vad är skillnaden på olika maskiner. T.ex. för standardgarn och grövre garn? Kan man inte sticka olika grovleker med samma maskin? Hur snabbt går det att sticka med maskin? Jag har nog fler frågor men just nu får det räcka såhär...hoppas någon kan svara mig!! Kram kram /Ida |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:30.