![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




![]() |
#1 |
Medlem sedan: mar 2018
Inlägg: 4
|
![]() Godmorgon på er !
![]() Undrar om någon här skulle kunna hjälpa mig , har köpt en Husqvarna Topaz 40. Skall ju uppdatera den , har kämpat på sen igår o det fungerar dåligt , är det något jag missar någonstans ???? Laddar ner software ,extraherar den , har både dragit o skickat till USB ( Husqvarnas eget ) , stoppar in o gör som man skall enligt instruktionerna, Upp kommer på maskinen ” file corrupt ” , har Säkert gjort ALLT från början (raderat minnet o laddat ned på nytt ) MINST 20 ggr . Är det någon som kan detta ??? |
![]() |
![]() |
Taggar |
husqvarna, topaz40, uppdatering, usb, viking |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:42.