![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Köpte grisen i säcken
![]() Symaskinen 2000 model 6030 har extremt tröghet. Hjulet man kan snurra på sidan. Idag värmde jag upp symaskinen med hårfön. Då fungerar symaskinen ca 5 min. Sen blir den trög igen. Ser ingen gammal olja. Har sprayat den med 5-56. Körde fönen igen o då funkar maskinen igen. Hur lagar man den hemma ? Har ven en 5710. alla delar sitter rätt. men när jag rullar snurrdelen på sidan så kommer nålen emot hjulhusets ovandel. har öppnat maskinen o där sitter allt rätt. bytt nål.men det funkar inte! Drar jag snurrdelen bakåt kommer nålen ner. men den skrapar i änden i spolhuset när nålen åker upp. samt att nålen inte tar upp undertråden. Är det bara tippen för dessa ? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:16.