![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Råd om tråd till Evolution
Hej! Är nybliven Baby Lock Evolution ägare. Detta är min första overlock, och det är först i januari som jag har möjlighet/tid att sätta mig ner i sybutiken och lära mig om maskinen. Men innan dess tänkte jag köpa trådar, så jag behöver lite hjälp. Vad använder ni för tråd till era Evolution maskiner? Jag har läst en del här på forumet, och många rekommenderar de prisvärda trådarna från Bibbis, men några tycker att dessa trådar är ojämna och inte är så bra. Som jag har förstått så Baby lock maskinerna är inte så "tråd känsliga", passar Bibbis trådar? Min andra fråga, hur många koner ska jag köpa av samma färg? Räcker det med 4? Det är ju det man använder mest, eller bör jag köpa 8 på en gång? Som sagt, helt nybörjare :-)
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:58.