![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Sitter här och tar det lungt efter att ha julpyntat igår och varit på julklappsrunda idag!
Så blev jag nyfiken på hur långt ni andra har kommit i ert julstök?! Själv har jag satt upp alla tomtar och änglar och allt vad det nu är! Ljusstakar och stjärnor och en tomte på en måne i fönsterna.... Ska kanske köpa en julgran till nästa helg! Jag älskar att fira jul! Min dotter som är 4,5 år har en julgran inne hos sig, min andra dotter på 16 år har en inne hos sig och givetvis har vi en i vardagsrummet! Alla granar är givetvis äkta och egenhändigt huggna! Jag brås väl på mina föräldrar som oxså älskar julen! Dom har över 100 tomtar i bara vardagsrummet! ( Tänk när man ska ärva alla dom...., mina syskon är inte så mycket för att pynta!) Varje år köper jag minst en tomte, och undertill skriver jag årtalet. Detsamma gör jag till mina barn. Sedan när dom flyttar hemmifrån har dom tomtar från dom var nyfödda! Min dröm är att fira jul i USA ett år! Tänk på alla ljus och roliga figurer som rör sig och spelar!! Ha en riktigt decembermånad och var rädda om er! Ann-Sofie ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:13.