![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
#21 |
|
|
Dumma jag, jag ser jag skrev tights. Jag tänkte på den engelska betydelsen, dvs strumpbyxor. Jag vet mycket väl att det betyder lite mer "byx"-plagg här.
Men Leggings/tights är bekvämare, ja.. Men ser inte vacker ut i synnerhet inte om man har skor som inte går upp över kanten på vristen och döljer strumpdelen Men bekämare, ja. Har inte haft tights på det sättet sedan 90-talet. Har undvikit för alla dessa för mig fula tunna nylontights.. brr. Värst är när de har spets nertill.. Usch. Men som sagt, det är subjektivt. ![]() Stay ups är obekväma. Strumpor som man sätter med strumpband har jag inte testat ordentligt. Och de finns bara i vissa färger och material visserligen. Men de har säkert sin plats med äldre vintageoutfits. |
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:13.

Men Leggings/tights är bekvämare, ja.. Men ser inte vacker ut i synnerhet inte om man har skor som inte går upp över kanten på vristen och döljer strumpdelen 
Trådad visning