![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
Jag tänkte låna den här tråden till mina overlocksinköpsfunderingar :-)
Jag har sett att många är väldigt nöjda med sina maskiner från brother och det känns helt klart som et5 prisvärt alternativ. Men jag har även kollat en hel del på berninas overlocksmaskiner eftersom jag har en nyare symaskin från dem och som jag på kort tid byggt upp stor kärlek till. Så några frågor: Hur fungerar brother, tex 4234, i tjockare tyger ex jeans? Är det någon här som haft erfarenhet av både någon overlock från brother och typ bernina 1100 eller 1150? Jag satsar hellre på en lite dyrare overlock som jag är nöjd med för framriden än en billigare som jag växer ur/känner mig begränsad med ganska fort... har inte nån möjlighet att testa brothers maskiner i närheten och butiken i närheten som säljer bernina har varit lite struliga och hon jag pratat med sist var varken spec kunnig lr tog mej spec seriöst.. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:51.