![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#8 |
|
Nu har jag pratat med posten igen. De har kommit fram till, tja, egentligen ingenting mer än att paketet är borta. Det nummer jag fick av tullen stämmer, det kollade den vänliga da<men på posten om. Hon har gjort ett ärende och bad mig vänta och avvakta.
Jag har även skrivit till företaget i USA och förklarat vad som hänt och frågat hur (om) paketet är föräkrat. Men de har ju Thanksgiving nu så de lär inte svara på mail innan helgen. Å så har jag pratat med American Express för att se om de har några försäkringar som täcker förlusten eftersom jag har betalat med det kortet, men de kan inte heller göra annat just nu än att avvakta, för att se om paketet dyker upp eller om företaget i USA har någon försäkring. Det verkar som om det kommer att bli posten som är skyldig att betala eftersom paketet bevisligen landat på arlanda och skannats in där. Suck... // Kicki |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:12.