![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Försvunnet paket
Hej alla.
Vad gör man när paket på posten försvinner?? Har beställt en julklapp till min goa särbo från USA. Enligt det Tracking number jag fick från firman i USA så kom det till Arlanda den 14/11. Sen är det borta... Ringde postens kundservice och de kunde se att det fastnat i tullen. Ringde till tullen och de sa att de släppt paketet den 16/11 fast med ett nytt tracking number. När jag kollade detta nya nummer finns inte... Ringde till kundservice på posten igen och hon kan inte heller förstå vad som hänt. Nu har de fått alla nummer jag har, både tracking number och telefonnummer. Jag hoppas att de jobbar på att leta efter det. Eftersom det är skickat express från USA så behöver man inte heller skriva på något papper utan det ska dimpa ner i brevlådan i alla fall. Vad gör man nu då? Ska jag behöva betala 1000+ för något jag inte har fått?? Eller, vem står för kostnaden?? Frustrerad, arg och besviken kan jag inte göra annat just nu än att skriva av mig hit listan och vänta på att posten skall ringa. Finns det någon annan här som har liknande erfarenhet?? // Kicki ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:58.