Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2005-11-24, 14:13   #1
KickiJ KickiJ är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 27
Försvunnet paket

Hej alla.

Vad gör man när paket på posten försvinner??

Har beställt en julklapp till min goa särbo från USA. Enligt det Tracking number jag fick från firman i USA så kom det till Arlanda den 14/11. Sen är det borta... Ringde postens kundservice och de kunde se att det fastnat i tullen. Ringde till tullen och de sa att de släppt paketet den 16/11 fast med ett nytt tracking number. När jag kollade detta nya nummer finns inte...
Ringde till kundservice på posten igen och hon kan inte heller förstå vad som hänt. Nu har de fått alla nummer jag har, både tracking number och telefonnummer. Jag hoppas att de jobbar på att leta efter det. Eftersom det är skickat express från USA så behöver man inte heller skriva på något papper utan det ska dimpa ner i brevlådan i alla fall. Vad gör man nu då? Ska jag behöva betala 1000+ för något jag inte har fått?? Eller, vem står för kostnaden??

Frustrerad, arg och besviken kan jag inte göra annat just nu än att skriva av mig hit listan och vänta på att posten skall ringa.

Finns det någon annan här som har liknande erfarenhet??

// Kicki
KickiJ är inte uppkopplad   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons