![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Elna coverlock 745 på service- var?!
Har skött min Elna coverlock 5-trådig, enligt konstens alla regler men börjar nu fundera på om den behöver in på service och för att ev slipa den sk. fasta kniven. (som inte ska behövas slipas enl bruksanvisningen men jag undrar jag....)
Problemet är att jag inte vet var jag ska lämna in den! Vill lämna den där de är kunniga- inga "vi fixar allt- men kan eg. ingenting". Kan inte själv ta loss den sk. fasta kniven. Så antar att hela maskinen måste in.... Bor i västerort, utanför Stockholm. Någon som vet var det kan finnas någon som servar Elna-maskiner? Fråga 2: finns det någon som har bytt den fasta kniven själv? Det finns ingen som helst beskrivning på detta i bruksanvisningen och det ser inte helt självklart ut så jag vågar mig inte på det- tänk om hela maskinen går sönder och så står jag där i sommar! Senast redigerad av Nefertari den 2013-06-09 klockan 18:54. Anledning: Allt kom inte med. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:16.