![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem sedan: dec 2012
Inlägg: 135
|
Måste du reklamera till DHL själv? Jag får för mig att företaget som skickat borde göra det. För ett bra tag sedan beställde jag en förvaringslåda för trådrullar från Bibbi och när jag öppnat förpackningen så var den trasig. Jag skrev till Bibbi och skickat bilden på skadan. Det var hon som gjorde resten och skickat åt mig en ny låda. Men det är kanske det som kallas bra service
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:05.