![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej alla!
Är precis ny här i forumet och skulle behöva lite råd från er som är "kunniga" inom vad olika symaskiner går för. :-) Enligt min åsikt är den bästa maskinen jag någonsin sytt på en Bernina 1008. Dessvärre kostar den alldeles för mycket för min budret (är studerande). Som absolut Max. skulle jag kunna betala 1500 kronor för en symaskin. Inte för att jag är snål, utan för att en student med familj inte har mer pengar än så att avvara. Jag har sytt kläder och saker till hemmet sedan jag var liten. Så är inte direkt någon nybörjare. Skulle använda maskinen till att sy enklare kläder och små grejer till hemmet. Tror att jag först skulle använda maskinen rätt mycket, men efter tag får den nog stå i skåpet rätt långa perioder. Undrar vad ni tycker om förljande maskiner och om det är ens värt att bära hem en sådan? Facett (Säljs just nu på Rusta för 995kr) Ellos har två olika symaskiner för 1095kr respektive 1495kr. Vad tycker ni? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:59.