![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Clothhabit är en blogg som jag fann intressant. Här på sysidan kommer det nu och då trådar om att sy underkläder och det är just vad den här bloggen handlar om på ett utförligt och instruktivt sätt.
Jag kopierade över text och bilder till ett ordbehandlingsdokument och det blev 105 sidor och då har jag inte tagit med kommentarer. Javisst blir det en hel del mellanrum på sidorna för att bilderna ska passa in på sidan men det är ett bra sätt att spara undan en bra instruktion. Av ordbehandlingsdokumentet genererar jag en pdf så är det lätt och stabilt att hantera och läsa. (Jo, det är tillåtet för personligt bruk.) Bra bilder med bra beskrivningar, t o m fritt mönster på trosor. Den blev bara 13 sidor lång men ämnet är väl inte så omfattande som en BH heller. Ja den är på engelska förstås. Senast redigerad av marie.s.g den 2013-02-08 klockan 12:08. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:12.