![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Kan någon hjälpa mig? Jag är ganska ny på stickning (men kan sticka sockor utan problem =)) och jag har gett mig på att sticka en liten jacka. Jag tror att det står fel i mönstret, för det ser verkligen väldigt konstigt ut om jag gör som det står. Se bild, sedan skriver jag hur det blir om jag gör så och vad jag tror jag borde göra istället. Om jag gör som det står i mönstret, och ökar i framkanten i början och inte i sidkanten, så får jag en sluttande kant i framkanten, inte alls som på bilden. Och på sidkanten får jag liksom en krater mellan axeln och ärmen. Kan det vara så att det står fel och den första ökningen i framkanten egentligen syftar till en ökning i sidkanten? Tacksam för svar! Amanda |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:20.