![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Celtic Twist
Jag såg det mönstret på nätet och jag föll handlöst. Nu känner jag bara att jag MÅSTE göra ett sånt.
Men jag har ingen erfarenhet av quilting ![]() Nu har jag letat tyger, jag vill ju ha detta i ganska neutral bas med grönt mönster, letade idéer på nätet men det verkar inte som någon har gjort ett överkast med detta mönster (som jag omöjligt kan förstå ![]() Kan ni tipsa mig om tyger? Eller vilka som säljer på nätet och har mycket urval? Jag gjorde som en kvinna här föreslog när jag skulle sy min klänning, lägga upp mönstret i bildprogram och se om färger passar ihop osv. Men jag är inte så där värst duktig på att SE vilka tyger som passar (otränat öga). Tack för alla tips! Mönstret: http://www.mccallsquilting.com/patte...html?idx=13782 |
![]() |
![]() |
Taggar |
celtic twist, quilting |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:55.